معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز ضمن بازدید از مرکز کنترل ترافیک جزئیات خدمات رسانی حوزه حمل و نقل و ترافیک ویژه مراسم جاماندگان اربعین را تشریح کرد و گفت بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی ون برای جا به جایی شرکت کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین در ۱۸ محور مختلف شهر تهران مستقر هستند.

جاماندگان اربعین

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هرمزی صبح امروز با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی؛ جزئیات خدمات رسانی ویژه مراسم جاماندگان را تشریح کرد و گفت: خدمات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای ایام اربعین شامل دو بخش داخلی و خارجی است که در بخش خارجی از حدود ۴۰ روز گذشته با انجام عملیات ویژه ترافیکی از جمله نصب علائم مسیر و خط کشی آغاز شده است.

هرمزی افزود:همچنین بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و ون در مرز مهران و سایر مزرها به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند.

معاون شهردار تهران با اشاره به ماموریت شهرداری در ارائه خدمات مختلف شهری و فرهنگی به شهروندانی که موفق به تشرف به کربلای معلا نشده و در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین که از میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم حسنی در شهررری ادامه دارد، شرکت می کنند، اظهار کرد: در بخش حمل و نقل و ترافیک نیز وظیفه جا به جایی و پیش بینی تمهیدات ترافیکی لازم بر عهده ما است و به این منظور در بیش از ۸۰ نقطه شهر انسداد فیزیکی انجام شده است.

هرمزی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارتی جدید فعال کردیم تا کل مسیر راهپیمایی پوشش داده شود. وی از تمهیدات ترافیکی ویژه برای شرکت ها و سازمانهای مختلف خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نیز در اختیار این سازمان ها قرار گرفته است.

۴۰ دستگاه اتوبوس ویژه زائران ساکن در شهرهای اقماری تهران
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص رفاه حال شهروندانی که از شهرهای اقماری تهران به این راهپیمایی بزرگ می پیوندند گفت: امسال بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس برای این دسته از شهروندان پیش‌بینی شده است و خوشحالیم که مردم شهر پرند نیز می توانند با استفاده از متروی پرند از خدمات شبکه ریلی شهر تهران بهره مند شوند.

خدمات رسانی بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی جاماندگان اربعین

کد خبر 876787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha